Rio

Ja sabia on anava, perquè després de l'article a la Time Out, vaig decidir que l'havia de provar!
Tot i que està situat en un carrer petit (Minerva, 6), es veu ràpidament, a més a més les cortines japoneses són inconfundibles!
El restaurant Rio, és petit però encantador, amb decoració d'origamis fets per clients!
La seva especialitat són els Okonomiyaki (que diuen que és la pizza japonesa) ja que el cuiner domina perfectament la planxa! I també les tapes, que van variant segons el mercat del dia!
Nosaltres vam seguir el consell del cuiner i vam provar els dos plats forts; l'Omusoba (ceba, ou, porc i fideus Soba) i l'Hiroshima Style (col, ou, porc, soja i fideus Soba), i una tapa Ika no Nimiku Batà Syoyu Yaki (no sé si s'escriu així, però són calamars amb salsa de soja i mantega).
La veritat és que tal com el cuiner ens havia dit, vam acabar molt tips, però ens va encantar, però si haguéssim de triar un dels dos plats forts, ens quedàvem amb l'Omusoba!
L'única cosa que em va decepcionar una mica va ser el tè verd... potser em vaig acostumar massa bé a Japó!
En resum, estic segura que tornarem i recomanarem a tothom!




Labels: , ,