JolieBox Octubre 2012

Com cada mes, us explico quines novetats han vingut incloses a la caixeta de la JolieBox, tot i que aquest mes després de tots els problemes que m'ha portat l'empresa de missatgeria ASM, m'esperava una caixeta més interessant!
Aquest mes la majoria de productes són mostres, tot i que hi ha algunes novetats interessants... :)


Per sortir una nit de festa, el primer que has de fer és utilitzar un gel i una crema del cos amb una olor especial perquè et sentis sensual durant tota la nit... com per exemple la llet corporal de Weleda amb olor a magrana.


Perquè tinguis el cabell brillant i suau, has d'utilitzar la mascareta i elixir instantani d'Alexandre Cosmetics.


I si no tens temps de rentar-te el cabell i vols anar ràpida, et pots fer una cua amb la goma Twistband, que és una novetat! (i jo ja estic pensant fer una comanda de diferents colors)


Per rentar-te la cara, pots utilitzar el sabó/peeling de la casa Bliss, que tenen un productes genials, sobretot les cremes!


O bé pots provar la marca Ego Professional...


Hi ha també el nou maquillatge d'Astor, Skin Match, que apart de que no m'agraden massa els maquillatges, el to és una miqueta fosc per mi...


I per últim un paquet d'ungles postisses d'Impress, que tot i que m'encanta pintar-me les ungles, no m'agraden gens les postisses!


En resum, una caixeta que no ha sigut de les millors, però esperem que el mes que vé em torni a sorprendre com fins ara! :)

Labels: ,